МАРКЕТИНГ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
УДК 339.138:005.4
РОМАТ Євгеній,
д. н. з держ. упр., професор,кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
РОМАТ Євгеній,
д. н. з держ. упр., професор,кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
МАРКЕТИНГ У ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
Висвітлено головні аспекти впровадження концепції маркетингу в систему публічного управління. Розкрито ключові підходи до розуміння маркетингу в публічному управлінні. Визначено основні його типи: державний та муніципальний маркетинг.
Ключові слова: некомерційний маркетинг, публічне управління, принципи маркетингу, публічний маркетинг, державний маркетинг, муніципальний маркетинг.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)