УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

МАТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДУ

on .

УДК 659.126
 
БІЛЯВСЬКА Юлія,
к. е. н., старший викладач кафедри менеджменту 
Київського національного торговельно-економічного університету
 
МАТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ БРЕНДУ
 
Проаналізовано підходи до трактування сутності бренду. Запропоновано авторську концепцію визначення стадії життєвого циклу бренду. Показники ефективності діяльності підприємства та рівня досконалості бренду згруповано за методами експертного оцінювання. Надано основні рекомендації щодо підвищення результативності бренду.
 
Ключові слова: бренд, життєвий цикл, торгова марка, імідж, якість, ефективність.


   ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)