ОПТИМІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
УДК 005.575:658.871/.878
КОРОЛЬЧУК О.,
д. е. н., доцент, перший проректор з науково-педагогічної роботи Київського національного торговельно-економічного університету
ЧЕРЕПОВ В.,
к. е. н., доцент кафедри торговельного підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету
ОПТИМІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Розроблено методичні підходи до оптимізації комерційних зв’язків торговельного підприємства. Охарактеризовано структуру та властивості комерційного потенціалу торговельного підприємства. Визначено показники для оцінки економічної ефективності комерційних зв’язків за умов ризику. Запропоновано методики урахування низки ринкових ситуацій в оптимізації комерційних зв’язків торговельного підприємства.
ОПТИМІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
КОРОЛЬЧУК О.,
д. е. н., доцент, перший проректор з науково-педагогічної роботи Київського національного торговельно-економічного університету
ЧЕРЕПОВ В.,
к. е. н., доцент кафедри торговельного підприємництва Київського національного торговельно-економічного університету
ОПТИМІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Розроблено методичні підходи до оптимізації комерційних зв’язків торговельного підприємства. Охарактеризовано структуру та властивості комерційного потенціалу торговельного підприємства. Визначено показники для оцінки економічної ефективності комерційних зв’язків за умов ризику. Запропоновано методики урахування низки ринкових ситуацій в оптимізації комерційних зв’язків торговельного підприємства.
ОПТИМІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА