МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛІВ
УДК 338.488.001.7:659.1
ГУЛЯЄВА Н.,
к. е. н., професор, декан факультету економіки, менеджменту і права Київського національного торговельно-економічного університету
ПОЛТАВСЬКА О.,
асистент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛІВ
Обґрунтовано необхідність застосування маркетингового підходу до формування персоналу підприємств готельного господарства з урахуванням галузевих особливостей. Досліджено тенденції на ринку готельних послуг України та їх вплив на розвиток трудового потенціалу підприємств готельного господарства. Встановлено проблеми та фактори впливу на процес формування персоналу у світлі сучасних тенденцій розвитку готельного господарства.
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛІВ
ГУЛЯЄВА Н.,
к. е. н., професор, декан факультету економіки, менеджменту і права Київського національного торговельно-економічного університету
ПОЛТАВСЬКА О.,
асистент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛІВ
Обґрунтовано необхідність застосування маркетингового підходу до формування персоналу підприємств готельного господарства з урахуванням галузевих особливостей. Досліджено тенденції на ринку готельних послуг України та їх вплив на розвиток трудового потенціалу підприємств готельного господарства. Встановлено проблеми та фактори впливу на процес формування персоналу у світлі сучасних тенденцій розвитку готельного господарства.
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛІВ