ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
УДК 338.487:338.33
БОЙКО Маргарита,
д. е. н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
Проаналізовано тенденції розвитку туристичного ринку. Обґрунтовано доцільність управління диференціацією туристичних продукті, як джерела нарощування їх споживчої цінності в динаміці споживчих очікувань. Представлено методику дослідження процесу диференціації туристичних продуктів
Ключові слова: туристичний продукт, диференціація туристичних продуктів, споживча цінність, споживчі характеристики туристичного продукту, фактори диференціації.
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
БОЙКО Маргарита,
д. е. н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ
Проаналізовано тенденції розвитку туристичного ринку. Обґрунтовано доцільність управління диференціацією туристичних продукті, як джерела нарощування їх споживчої цінності в динаміці споживчих очікувань. Представлено методику дослідження процесу диференціації туристичних продуктів
Ключові слова: туристичний продукт, диференціація туристичних продуктів, споживча цінність, споживчі характеристики туристичного продукту, фактори диференціації.
ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ