Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних та філософських наук

ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯМАГІСТРІВ З ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ

Автор: Sveta on .


  ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(125)09

УДК 378.018.43:378.22
 
КОРОЛЬ Світлана, 
д. е. н., доцент, професор кафедри обліку та оподаткування
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.   
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0958-8720 
 
ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯМАГІСТРІВ З ОБЛІКУ ТА ОПОДАТКУВАННЯ
 
Досліджено проблеми використання технологій дистанційного навчання у ЗВО.Розглянуто практику їх використання при підготовці магістрів з обліку на масових відкритих онлайн-курсахта у ЗВО США. Визначено ключові характеристики магіс­терських онлайн-програм з бухгалтерського обліку у США. Розкрито передумови використання технологій дистанційного навчання при підготовці магіст­рів з обліку та оподаткування в Україні.

Ключові слова: дистанційне навчання, підготовка магістрів з обліку та оподат­кування, масові відкриті онлайн-курси, критерії вибору онлайн-програми, змішана форма навчання.


REFERENCES

  1. Nikolajenko, S. (2006). V osviti – informacijna revoljucija [In education - information revolution]. Dzerkalo tyzhnja –  Mirror of the week1. 14.01 [in Ukrainian].
  2. Bublyk, V. V. (2018). Shljahamy dystancijnoi’ osvity ta elektronnogo navchannja[Thepathwaysofdistanceeducationande-learning]. Naukovi zapysky NaUKMA. Komp’juterninauky – Scientific notes of NaUKMA. Computer Science.(Vol.1). Retrieved from http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/14639/Bublyk_Shliakhamy_dystantsiinoi_osvity_ta_elektronnoho_navchannia.pdf?sequence=1&isAllowed=y [in Ukrainian].
  3. Veremchuk, A. (2013). Problemy i perspektyvy dystancijnogo navchannja u VNZ [Problems and prospects of distance learning at universities]. Problemy pidgotovky suchas­nogovchytelja – Problems of preparing a modern teacher7, 319-325 [in Ukrainian].
  4. Kuz’mina, I. (2019). Problemy ta perevagy dystancijnogo navchannja [Problems and benefits of distance learning]. Data zvernennja: 20.05.2019. Retrieved from http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/1031 [in Ukrainian].
  5. Samoljuk, N., & Shvec’, M. (2013). Aktual’nist’ i problemnist’ dystancijnogo navchannja [Actuality and problem of distance learning]. Nova pedagogichna dumka – New pedagogical thought1, 193 [in Ukrainian].
  6. Markina, I. A., Safonov, Y. N., Zhylinska, O. I., & Gaidai, T. V. (2018). Education Management in Ukraine in the Context of Global Economic Transformations. European Research Studies Journal, (Vol. XXI), (Special Is. 3), 317-332 [in English].
  7. Kizilcec, R. F., Piech, C., & Schneider, E. (2013). Deconstructing Disengagement: Analyzing Learner Subpopulations in Massive Open Online Courses. LAK conference presentation. Retrieved 22 April. Retrieved from https://web.stanford.edu/~cpiech/bio/papers/deconstructing Disengagement.pdf [in English].
  8. Raja,R.,&Nagasubramani,P. C. (2018). Impact of modern technology in education. Journal of Applied and Advanced Research3 (Suppl, 1, 33-35. Retrieved from www.researchgate.net/publication/325086709_Impact_of_modern_technology_in_education[in English].
  9. Traxler, J. (2018). Distance Learning – Predictions and Possibilities. Educ. Sci.  8 (1), 35. Retrieved from https://www.mdpi.com/2227-7102/8/1/35 [in English].
  10. Heck, T. (2019). Will Education Become More Open? Retrieved from https://doi.org/10.25815/hh4f-zn73 [in English].
  11. Shah, Dhawal (2018). The Second Wave of MOOC Hype is Here and it’s Online Degrees. Retrieved from https://www.classcentral.com/report/second-wave-of-mooc-hype [in English].
  12. Yuan, Li & Powell, Stephen (2013). MOOCs and Open Education. Implications for Higher Education. Retrieved fromhttp://e-space.mmu.ac.uk/619735/1/MOOCs-and-Open-Education.pdf [in English].
  13. Massive open online course. en.wikipedia.org. Retrieved from https://en.wikipedia.org/wiki/Massive_open _online_course [in English].
  14. Introduction to Massive Online Open Courses. from Reviews.com.  Retrieved from https://www.reviews.com/mooc-platforms [in English].
  15. The year in MOOCs: Increased revenue and more degrees. monitor.icef.com. Retrieved from http://monitor.icef.com/2019/01/the-year-in-moocs-increased-revenue-and-more-degrees [in English].
  16. Bazylevych, V. D. et. al. (2018). Ekonomichna strategija ta polityka realizacii’ jevro­pejs’kogo vektoru rozvytku Ukrai’ny: konceptual’ni zasady, vyklyky ta protyrichchja [Economic strategy and policy of implementation of the European vector of Ukraine’s development: conceptual foundations, challenges and contradictions]. V. D. Bazylevych,V. L. Osec’kyj (Eds). Kyi’v: SIK GRUP Ukrai’na [in Ukrainian].
  17. Perspektyvy dystancijnogo navchannja [Prospects for distance learning]. osvita.ua. Retrieved from http://osvita.ua/abroad/higher_school/distance-learning/37268 [in Ukrainian].
  18. Master of Science in Accountancy, iMSA. www.coursera.org. Retrieved from https://www.coursera.org/degrees/imsa [in English].
  19. Free Online Courses. Accounting. www.classcentral.com. Retrieved from https://www.classcentral.com/subject/accounting?certificate=true [in English].
  20. Dystancijne navchannja u Velykij Brytanii’ [Distance learning in the UK]. osvitaua. Retrieved from http://osvita.ua [in Ukrainian].
  21. What College Applicants Should Know About MOOCs. (2019). Retrieved from  https://www.usnews.com/education/best-colleges/articles/2019-01-18/what-college-applicants-should-know-about-moocsua/abroad/higher_school/distance-learning/14757 [in English].
  22. By The Numbers: MOOCs in 2018. www.classcentral.com. Retrieved from https://www.classcentral.com/report/mooc-stats-2018 [in English].
  23. MOOC-based Degrees. Pricing Chart. Retrieved from https://www.classcentral.com/pricing-charts/mooc-based-degrees [in English].
  24. Guide to Earning a Master’s in Accounting Online. www.mastersinaccounting.info.  Retrieved from https://www.mastersinaccounting.info/online-masters-in-accounting/#emporia [in English].
  25. Jak pravyl’no vybraty onlajn-programu MBA? [How to choose an online MBA program?]. osvita.ua. Retrieved from https://osvita.ua/vnz/add-education/online/47392 [in Ukrainian].
  26. Jaroshenko, A. O. (2009). Potencial i efektyvnist’ osvitn’o-informacijnoi’ polityky [The potential and effectiveness of education and information policy]. Kyi’v: NPU imeni M.P. Dragomanova [in Ukrainian].
  27. Polozhennja pro dystancijne navchannja (2013). [Polozhennja pro dystancijne navchannja]. zatv. nakazom Ministerstva osvity i nauky Ukrai’ny vid 25.04.2013 № 466 –approved by the order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated April 25, 2013 № 466. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#n18 [in Ukrainian].