Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних та філософських наук

ФІНАНСОВА СПРОМОЖНІСТЬ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙТЕКСТ(PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(124)09

УДК 336.14:352
 
РУБАН Максим,
аспірант кафедри фінансів
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9269-8674
 

ФІНАНСОВА СПРОМОЖНІСТЬ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ

Розвинуто підходи до підвищення фіскальної ефективності податкових надходжень у системі доходів місцевих бюджетів. Визначено напрями зміцнення фінан­сової спроможності бюджетів адміністративно-територіальних одиниць. Проана­лізовано фактори, які впливають на результативність прогнозування податкових надходжень. Запропоновано положення щодо покращання якісного рівня податкового адміністрування. Обґрунтовано шляхи розширення бази оподатку­вання за доходами, що зараховуються до місцевих бюджетів.

Ключові слова: місцеві бюджети, податкові надходження, фіскальна ефек­тивність, податкове адміністрування, прогнозування податкових надходжень. 
 

REFERENCES

  1. Gadenne, L. (2017). Tax me, but spend wisely ? Sources of public finance and government accountability. American Economic Journal: Applied Economics,9 (1), 274-314 [in English].
  2. Geys, B. & Sørensen, R. J. (2016). Revenue scarcity and government outsourcing: Empirical evidence from Norwegian local governments. Public Administration,94 (3), 769-788 [in English].
  3. Delgado, F. J, Lago-Peñas, S., & Mayor M. (2015). On the determinants of local tax rates: new evidence from Spain. Contemporary Economic Policy,33 (2). [in English].
  4. Stiglitz, J. E. & Rosengard, J. K. (2015). Economics of the public sector: Fourth international student edition. WW Norton & Company [in English].
  5. Hanson, R. L. (2018) The interaction of state and local governments. In Governing Partners, (pp. 1-16). Routledge [in English].
  6. Bogolib, T. M. (2016). Bjudzhetnaja decentralizacija organov mestnogo samoupravlenijaUkrainy [Budget decentralization of local self-government bodies of Ukraine]. American Scientific Journal, 5, 75-81 [inUkrainian].
  7. Desjatnjuk, O. M., & Dmytriv V. I. (2016). Stabil'nist' opodatkuvannja ta i'i' vplyv na ekonomichnyj rozvytok derzhavy [Stability of taxation and its impact on the economic development of the state]. Svit finansiv – The world of finance,Vol. 2 (47), 18-27 [in Ukrainian].
  8. Krysovatyj, A. I., & Synjutka N. G. (2016). Transformacija derzhavnyh finansiv Ukrai'ny v systemi decentralizacijnyh procesiv [Transformation of the state finances of Ukraine in the system of decentralization processes]. Zhurnal jevropejs'koi' ekonomiky – Journal of the European Economy, 1, 35-56 [in Ukrainian].
  9. Lunina, I. O. (2016). Bjudzhetna decentralizacija v Ukrai'ni u konteksti jevropejs'kyh tendencij [Budget decentralization in Ukraine in the context of European trends]. Zb. nauk. prac' Nac. un-tu derzh. podatkovoi' sluzhby Ukrai'ny – Collection of scientific works of the National University of State Tax Service of Ukraine,2, 155-171 [in Ukrainian].
  10. Sokolovs'ka, A. M. (2014). Shljahy reformuvannja podatkovoi' systemy Ukrai'ny [Ways of reforming the tax system of Ukraine]. Finansy Ukrai'ny – Finance of Ukraine,12, 103-121 [inUkrainian].
  11. Chugunov, I. Y., & Pasichnyi, M. D. (2018). Fiscal policy for economic development.dx.doi.org.Nauk. visnyk Polissja – Scientific bulletin of Polissya, 1 (13), 54-61. Retrieved from http://dx.doi.org/10.25140/2410-9576-2018-1-1(13)-54-61 [in English].
  12. Oparin, V. M. (2015). Dominanty ta priorytety finansovogo vyrivnjuvannja v Ukrai'ni.Finansy Ukrai'ny [The dominants and priorities of financial equalization in Ukraine. Finance of Ukraine]. 6, 29-43 [inUkrainian].
  13. Piskova, Zh. V. (2016). Formuvannja systemy pokaznykiv fiskal'noi' efektyvnosti podatkiv: teorija i praktyka [Formation of the system of indicators of fiscal efficiency of taxes: theory and practice]. Nauk. visnyk Mukachiv. derzh. un-tu – Scientific herald of Mukachevo State University,2 (6), 174-180.Serija "Ekonomika" [in Ukrainian].
  14. Pasichnyj, M. D. (2018). Fiskal'na rezul'tatyvnist' podatkovoi' systemy Ukrai'ny [Fiscalefficiency of the Ukrainian tax system]. Herald of KNUTE,3, 116-130 [inUkrainian].
  15. Tarangul L. L., & Homjak M. S. (2017). Instytucijni aspekty rozpodilu derzhavnyh dohodiv u ramkah bjudzhetnogo prostoru regioniv [Institutional aspects of the distribution of state revenues within the budget space of regions]. Ekonomika prom-sti –Economy of the industry,1 (77), 38-50 [inUkrainian].
  16. Oficijnyj sajt Derzh. kaznachejs'koi' sluzhby Ukrai'ny [Official site of the State TreasuryService of Ukraine]. www.treasury.gov.ua. Retrieved from http://www.treasury.gov.ua [in Ukrainian].
  17. Oficijnyj sajt Derzh. sluzhby stat. Ukrai'ny [Official site of the State Statistics Service of Ukraine]. www.ukrstat.gov.ua. Retrieved from http://www.ukrstat.gov.ua [in Ukrainian].
  18. Schneider, F. (2003). The Size and Development of the Shadow Economy Around theWorld and The relation to the Hard to Tax. International Center for Public Policy Working Paper Series, at AYSPS, GSU paper no 0324, International Center for PublicPolicy, Andrew Young School of Policy Studies, Georgia State University [in English].
  19. Paying Taxes – Doing Business – World Bank Group. Retrieved from http://www.doingbusiness.org/en/data/exploretopics/paying-taxes [in English].