Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних та філософських наук

СТРАТЕГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI:  http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2019(124)02

УДК 659.126:339.9
 
МЕЛЬНИК Тетяна,
д. е. н., професор, завідувач кафедри міжнародних економічних відносин
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3839-6018
 
ВАРІБРУСОВА Анна, 

аспірант кафедри міжнародних економічних відносин
Київського національного торговельно-економічного університету
вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156, Україна
 
Email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8794-2572

 
СТРАТЕГІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Розраховано інтегральний індекс національного бренду на основі виділення основних компонент, що впливають на глобальну конкурентоспроможність – макро­економічної, соціальної, корпоративної та інноваційної складових. Кількісно проаналі­зовано внески факторів, які впливають на національний бренд. Визначено позиції країн у світі на основі зіставлення розрахованого індексу національного бренду з індексом глобальної конкурентоспроможності. Сформульовано стратегії перспек­тивності розвитку національного бренду залежно від позиції країни в світі.

Ключові слова: бренд країни, національний брендинг, глобальна конку­рентоспроможність країни, стратегії національного брендингу.

 

REFERENCES

  1. Anholt, S. &Govers, R. (2014).The Good Country. Retrieved from http://www.goodcountry.org [in English].
  2. Aronczyk, M. (2013). Branding the Nation – The Global Business of National Identity. New York: Oxford University Press [in English].
  3. Mariutti, Fabiana, &Tench, Ralph (2016).How does Brazil measure up? Comparing rankings through the lenses of nation brand indexes. Place branding and public diplo­macy. (Vol. 12).Is. 1, 17-31[in English].
  4. Kanji, L. (2016).Illustrations and Influence: Soft Diplomacy and Nation Branding through Popular Culture. Harvard International Review. (Vol. 37), 2, 40-43 [in English].
  5. Dinnie, K. (2016).Nation Branding: Concepts, Issues, Practice. 2nd ed. Oxon: Routledge.Google Scholar [in English].
  6. Zugic, Jelena&Konatar, Aleksandar (2018). Comparative analysis of the value of Nation Brands. Ekonomski vjesnik,  1, 179-191 [in English].
  7. Temporal, P. (2014). Branding for the Public Sector: Creating, Building and Managing Brands People Will Value. Retrieved from http://site.ebrary.com.ezproxy.jamk.fi:2048/ lib/jypoly/detail.action?docID=10990950 [in English].
  8. Van Garderen, G. (2014). The Brand Advantage in Economic Development: Creating Unique Nation Brands to Promote Tourism, Trade and Foreign Direct Investment. Harvard Kennedy School Review. (Vol. 14). (pp. 83-87) [in English].
  9. Polishko, G. G., & Lytvyn, M. V. (2015). Globalizacija jak peredumova brendyngu krai’n svitu [Globalization as aprerequisite for branding of countries around the world]. Ekonomichnyj prostir –Economic space103, 24-34 [in Ukrainian].
  10. Shtel’mashenko, A. D. (2014). Aspekty formuvannja brenda derzhavy: zakordonnyj dosvid [Aspects of forming the brand of the state: foreign experience].Visnyk Kyi’vs’kogo nacional’nogo universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Derzhavne upravlinnja – Bulletin of theT aras Shevchenko National University of KyivPublic administration.(Vol. 1). (pp. 94-97). Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknud_2014_1_29 [in Ukrainian].
  11. Jaremko, Z. M., &  Tkach, G. V. (2016). Shhodo nacional’nogo brendyngu v Ukrai’ni v konteksti prosuvannja i’i’ interesiv u sviti [About national branding in Ukraine in the context of promoting its interests in the world]. Molodyj vchenyj – Young scientist12.1,1035-1040. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_12 [in Ukrainian].
  12. Veleshhuk, S. S. (2015). Terytorial’nyj brendyng jak instrument social’no-ekonomichnogo rozvytku regionu [Territorial branding as an instrument of socio-economic development of the region]. Stalyj rozvytok ekonomiky –Sustainable development of the economy3, 146-152. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2015_3_22 [in Ukrainian].
  13. Ignat’jeva, V. (2015). Vykorystannja suchasnyh instrumentiv stvorennja terytorial’nogo brendu [Use of modern tools to create a territorial brand]. Zbirnyk tez dopovidej uchasnykiv Vseukrai’ns’koi’ konferencii’ – Collection of the ses of reports of the All-Ukrainian confe­rence participants, (Cherkasy, April15-17, 2015), (pp. 67-68). Cherkasy: Shidno­jevropejs’kyj universytet ekonomiky ta menedzhmentu [in Ukrainian].
  14. Kuz’muk, O. (2018). Terytorial’nyj brendyng jak instrument miscevogo rozvytku [Territorial branding as a tool for local development]. Visnyk L’vivs’kogo universytetu –Bulletin of Lviv University. (Vol. 16). (pp.156-161). Retrieved from http://nbuv.gov.ua/ UJRN/Vlu_fps_2018_16_24 [in Ukrainian].
  15. Nagornjak, T. L. (2014). Brendyng terytorij u suchasnyh politychnyh praktykah [Branding of territories in modern political practices]. Grani– Grani3, 53-58. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2014_3_11 [in Ukrainian].
  16. Amosov, O. Ju., Didenko, N. V., & Lebjedjeva, K. Ju. (2015). Brendyng jak osnovnyj instrument marketyngu v Ukrai’ni [Branding as the main marketing tool in Ukraine]. Investycii’: praktyka ta dosvid –Investments: practice and experience12, 10-12. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2015_12_4 [in Ukrainian].
  17. Lyulyov, O., Chygryn, O., &Pimonenko, T. (2018). National Brand as a Marketing Determinant of Macroeconomic Stability. Marketing and Management of Innovations3, 142-152. Retrieved from: http://doi.org/10.21272/mmi.2018.3-12 [in English].
  18. Oficijnyj sajt statystyky OESR [OECD Official Statistics Website]. stats.oecd.org. Retrievedfromhttps://stats.oecd.org [in Ukrainian].
  19. Eurostat indicators on High-techindustry and Knowledge – intensive services. Annex 3 – High-tech aggregation by NACER ev.2.ec.europa.eu Retrieved from http://ec.europa.eu/ eurostat/cache/metadata/Annexes/htec_esms_an3.pdf [in English].
  20. General government gross debt, % GDP/IMF, World Economic Outlook Database. www.imf.org. Retrieved from http://www.imf.org/external/pubs/ft/weo/2018/01/weodata/weoselgr.aspx [in English].
  21. Statistical Indicatorsof UNCTADstat. unctadstat.unctad.org. Retrieved from http://unctadstat.unctad.org/wds/ReportFolders/reportFolders.aspx?sCS_ChosenLang=en [in English].
  22. Kaiser, H. F. (1960). The application of electronic computers to factor analysis. Educational and Psychological Measurement20, 141-151.Retrieved from http://dx.doi.org/ 10.1177/001316446002000116 [in English].
  23. Afifi, A. & Jejzen, S. (1982). Statisticheskij analiz. Podhod s ispol’zovaniem JeVM[Statistical analysis. Computer-aided approach]Мoscow: Mir [in Russian].
  24. Harman, G. G. (1972). Sovremennyj faktornyj analiz[Modern factor analysis]. Мoscow: Statistika [in Russian].
  25. Efremov, V. S. (2001). Klassicheskie modeli strategicheskogo analiza i planirovanija: model’ Shell/DPM [Classic strategic analysis and planning models: model Shell/DPM]. Korporativnyj menedzhment – Corporate Management[in Russian].
  26. Tompson, A. A., & Striklend, A. Dzh. (2007). Strategicheskij menedzhment: koncepcii i situacii dlja analiza [Strategic managementconcepts and situations for analysis]. 12-e izd.;per. s angl. Мoscow: Vil’jams [in Russian].
  27. Hichens, R. E., &Robinson S. J. (1978).The directional policy matrix: tool for strategicplanning. Wade Long Range Planning. (Vol. 11) (June). (pp. 8-1) [in English].
  28. The Global Competitiveness Report 2017-2018. World Economic Forum. Geneva. 393р. [in English].