Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1643
журнал внесено до Переліку наукових фахових видань України 
(категорії “Б”з економічних наук

Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних та філософських наук

SEO-ІНСТРУМЕНТИ У ФОРМУВАННІ ПОВЕДІНКИ ПОКУПЦІВ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI: http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)07

УДК 658.893:004.738.5]:629.33
 
ДАНИЛЕНКО Євген,
аспірант Харківського національного автомобільно-дорожнього університету

 
SEO-ІНСТРУМЕНТИ У ФОРМУВАННІ ПОВЕДІНКИ ПОКУПЦІВ ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ
 
Розглянуто алгоритм оцінювання інтернет-поведінки потенційних покупців легкових автомобілів різних брендів. Із використанням інструментів SEO-сервісів досліджено 18 факторів, які характеризують поведінку потенційних покупців. Розраховано комплексні оцінки поведінки потенційних покупців легковиків різних брендів та визначено кореляційну залежність від обсягів їх продажів. Надано реко­мендації стосовно вдосконалення маркетингової діяльності автодилерів в Інтернеті.
 
Ключові слова: поведінка покупців легкових автомобілів, автомобільні бренди, ринок продажу легкових автомобілів, інтернет-дослідження, SEO-інстру­менти, кореляційний аналіз, алгоритм оцінювання покупців.

REFERENCES

  1. Pugachevs’ka K. J. Tendencii’ rozvytku elektronnoi’ torgivli v Ukrai’ni : materialy vystupiv Vseukr. molodizhnogo ekon. forumu z mizhnar. uchastju (v onlajn formati) "Rozvytok malogo ta seredn’ogo biznesu v umovah globalizacii’ svitovoi’ ekonomiky" / Administrator sajtu Ol’ga Mogylenko. URL : http://eztuir.ztu.edu.ua/bitstream/handle/123456789.7041/77.pdf. Data zvernennja : 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
  2. Korol’ B. O., Kostjukevych R. M. Profil’ "favorytiv" i "autsajderiv" internet-audytorii’ v Ukrai’ni. Visn. Nac. un-tu vodnogo gospodarstva ta pryrodokorystuvannja. 2015. № 1. S. 245–256. Ser. "Ekonomika".
  3. Krajnikova T. Profil’ ukrai’ns’kogo internet-korystuvacha (analiz vtorynnyh sociologichnyh doslidzhen’). Visn. Knyzhkovoi’ palaty. 2014. № 2. S. 48–51.
  4. Peretjat’ko Ju. M. Internet jak dzherelo otrymannja informacii’: statystychnyj aspekt. Nauk. visn. Polissja. 2017. № 2. S. 203–207.
  5. Timohina G. S., Kulikova E. S. Marketingovoe issledovanie povedenija global’nyh potrebitelej. Ros. predprinimatel’stvo. 2015. № 16. S. 2397–2406.
  6. Trajno V. M. Rozvytok marketyngovogo upravlinnja spozhyvachamy poslug pidpry­jemstv restorannogo gospodarstva. Nauk. visn. Poltav. un-tu ekonomiky i torgivli. 2013. № 1. S. 270–274. Ser. "Ekonomichni nauky".
  7. SimilarWeb. Digital Market Intelligence & Website Traffic. URL : https://www.similarweb.com. Data zvernennja : 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
  8. Pr-cy: servis analizu sajtiv dlja veb-majstriv, optymizatoriv ta kopirajteriv. URL : http://pr-cy.ru. Data zvernennja: 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
  9. Brand24: Smart Social Media Monitoring For Businesses. URL : https://brand24.com. Data zvernennja : 04.07.18. Zagolovok z ekranu.
  10. Petrovych Je. M., Katajev A. V. Vyznachennja konkurentospromozhnosti tovariv vyrob­nychogo pryznachennja v systemi marketyngu. Ekonomika Ukrai’ny. 1997. № 10. S. 3–7
  11. Statystyka za 2017 r. : Asociacija avtovyrobnykiv Ukrai’ny. URL : http://ukrautoprom.com.ua/statistika/statistika-2017. Data zvernennja : 31.03.18. Zagolovok z ekranu.