Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1643
журнал внесено до Переліку наукових фахових видань України 
(категорії “Б”з економічних наук

Проводимо набір статей до публікації у науковому фаховому журналі "Вісник КНТЕУ" з економічних та філософських наук

СЕРВІСНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЙ-КІНОДЕМОНСТРАТОРІВ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI: http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)04

УДК 640.45:334:791.65

МЕЛЬНИЧЕНКО Світлана,
д. е. н., професор, проректор з наукової роботи
Київського національного торговельно-економічного університету


ШТАНОВА Альона,
аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу
Київського національного торговельно-економічного університету

 
СЕРВІСНА ПОЛІТИКА КОМПАНІЙ-КІНОДЕМОНСТРАТОРІВ
 
Розглянуто підходи до трактування поняття "сервісність". Надано приклади ведення сервісної політики компаніями-кінодемонстраторами. Проаналізовано вплив сервісності на лояльність відвідувачів кінотеатру.
 
Ключові слова: сервісність, сервісна стратегія кінотеатру, компанія-кінодемонстратор, стандарти обслуговування, комунікації у соціальних мережах, лояльність.

REFERENCES

  1. V Ukraine naschityvaetsja 400 kinozalov, v SShA – 40 tysjach. URL : https://112.ua/obshchestvo/v-ukraine-naschityvaetsya-400-kinozalov-v-ssha-40-tysyach-direktor-kinoteatra-zhovten-113280.html.
  2. Antonenko I. Ja., Mel’nyk I. L. Servisni innovacii’ jak instrument efektyvnogo menedzhmentu turystychnyh pidpryjemstv. Visn. DITB. 2013. № 17. S. 39–45.
  3. The Nordic school – service marketing and management for the future edited by Johanna gummerus & catharina von koskull // Hanken School of Economics, Helsinki, Finland. 2015. URL : http://liu.diva-portal.org/smash/get/diva2:822245/FULLTEXT01.pdf.
  4. Vedmid’ N. I. Sanatorno-kurortnyj kompleks: servisne upravlinnja : monografija. Kyi’v :Kyi’v. nac. torg.-ekon.un-t, 2013. 536 s.
  5. Klimushyn P. S., Spasibov D. V. Koncepcija servisno orijentovanoi’ derzhavy v kontekstimodernizacii’ publichnogo upravlinnja. Teorija ta praktyka derzhavnogo upravlinnja. 2017. № 2 (57). S. 1–8.
  6. Mazaraki A. A., Vedmid’ N. I. Servisna koncepcija upravlinnja pidpryjemstvamy sanatorno-kurortnoi’ sfery. Visn. Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-tu. 2013. № 5. S. 5–18.
  7. Pavlyk I. L. Servisna strategija u formuvanni konkurentnogo statusu pidpryjemstv torgivli. Innovacijna ekonomika. 2014. № 5 (54). S. 96–100.
  8. Sokolov A. V. Peredumovy ta osoblyvosti realizacii’ modeli "servisnoi’" derzhavy u systemi derzhavnogo upravlinnja. Derzhavne upravlinnja: udoskonalennja ta rozvytok. 2013. № 1. URL : http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=898.
  9. Slovnyk kljuchovyh terminiv z dyscypliny "Marketyng" / uklad. M. G. Grebn’ov. Kyi’v :KNEU, 2003. 80 s.