УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНАХ УКРАЇНИ

Автор: Sveta on .

 ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
DOI: http://doi.org/10.31617/visnik.knute.2018(120)01

УДК 336:[004.738.5:339.17](477)


 
ІЛЬЧЕНКО Наталія,
д. е. н., доцент, завідувач кафедри торговельного підприємництва та логістики Київського національного торговельно-економічного університету

ФРЕЮК Ольга,
аспірант кафедри торговельного підприємництва та логістики
Київського національного торговельно-економічного університету

 
ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНАХ УКРАЇНИ
 
Розглянуто розвиток електронної торгівлі в Україні. Обґрунтовано необхід­ність вдосконалення сучасної законодавчої бази щодо захисту прав споживачів у сфері електронної торгівлі. Доведено необхідність підвищення поінформованості споживача щодо вибору інтернет-магазину.
 
Ключові слова: електронна торгівля, інтернет-магазин, захист прав споживачів.

REFERENCES

  1. Apopij V. V., Shaleva A. I. Ritejl Ukrainy v sisteme jelektronnogo biznesa : social’no-jekonomicheskie aspekty. Problemy i perspektivy jelektronnogo biznesa : sb. nauch. statej Mezhdunar. nauch.-prakt. konf. / redkol. : S. N. Lebedeva [i dr.] ; pod. nauch. red. A. N. Semenjuty. Gomel’ : Belorus. torg.-jekon. un-t potrebitel’skoj kooperacii, 2017. 124 s.
  2. Dyma O. O. Suchasni tendencii’ ta perevagy rozvytku internet-torgivli v Ukrai’ni. Ekonomichnyj chasopys-XXI. 2015. № 1–2 (2). S. 63–66.          
  3. Dubovik T. Internet-torgivlja v Ukrai’ni. Visn. Kyi’v. nac. torg.-ekon. un-tu. 2013. № 1. S. 20–28.
  4. Mazaraki A. A., Dubovik T.V. Internet-marketyngovi komunikacii’ v programahe-lojal’nosti spozhyvachiv. Aktual’ni problemy ekonomiky. 2015. № 12 (174).  S. 423–429.
  5. Obsjag onlajn-pokupok v pershomu pivrichchi 2017 roku zris bil’sh nizh na 40%. 2017. URL : https://rau.ua/uk/novyni/obem-onlajn-pokupok-v-pervom-polugodii-2017-goda-vyros-bolee-chem-na-40.
  6. Trended data. 2017. URL: https://www.consumerbarometer.com/en/trending/?countryCode=UA&category=TRN-NOFILTER-ALL.
  7. Fedorchuk V. Elektronna komercija v Ukrai’ni 2018: cyfry, fakty, cikava statystyka. 2018. URL : https://ag.marketing/uk-ru/elektronnaya-kommertsiya-v-ukraine-2018.
  8. Ashpyn M. Doslidzhennja: bil’she 40 % internet-magazyniv Ukrai’ny ne optymizovanidlja mobil’nyh prystroi’v. 2018. URL : https://ain.ua/2018/06/07/issledovanie-optimizacii-internet-magazinov.
  9. Sambors’kyj O. S., Slobodjanjuk M. M., Shuvanova O. V. Obg’runtuvannja vyboru metodu formuvannja vybirky u doslidzhennjah farmacevtychnogo rynku. Harkiv. 2017. URL : http://dspace.nuph.edu.ua/bitstream/123456789/14232/1/%D0%A1%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%28%D0%9C%D0%95%D0%A2%D0%9E%D0%94%D0%98%D0%A7%D0%9A%D0%90%29%20-%202017%20.pdf.