СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ БРЕНДУ
УДК [330.142:316.61]:659.126
КАШПУР Андрій,
аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ БРЕНДУ
Розкрито роль соціального капіталу як ресурсу підвищення ефективності комунікації бренду. Виявлено, що у глобальному інформаційному просторі кількість інформації від брендів (зокрема рекламної) стабільно зростає, проте темпи цього зростання недостатні. Запропоновано та обґрунтовано авторське визначення форм соціального капіталу та формулювання сутності соціального капіталу в контексті керування брендом.
Ключові слова:соціальний капітал, репутація, керування репутацією, бренд, брендинг.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
КАШПУР Андрій,
аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ БРЕНДУ
Розкрито роль соціального капіталу як ресурсу підвищення ефективності комунікації бренду. Виявлено, що у глобальному інформаційному просторі кількість інформації від брендів (зокрема рекламної) стабільно зростає, проте темпи цього зростання недостатні. Запропоновано та обґрунтовано авторське визначення форм соціального капіталу та формулювання сутності соціального капіталу в контексті керування брендом.
Ключові слова:соціальний капітал, репутація, керування репутацією, бренд, брендинг.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)