ІНСТИТУТОТВОРЧА ФУНКЦІЯ СУЧАСНОЇ МЕРЕЖЕВОЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
УДК 330.387:339.378
МАЗАРАКІ Анатолій,
д. е. н., професор, ректор Київського національного торговельно- економічного університету
ІНСТИТУТОТВОРЧА ФУНКЦІЯ СУЧАСНОЇ МЕРЕЖЕВОЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Досліджено здатність сучасного мережевого рітейлу до інститутотворення у трьох площинах: відносинах з покупцями, конкурентами та постачальниками. У межах кожної з них проаналізовано основні способи інститутотворення та їх здатність забезпечити мережам гіпер-, супермаркетів таку ринкову ситуацію, при якій вони отримують і зміцнюють своє інституційне домінування. З’ясовано, що джерелом інституційного домінування в торгівлі є інформаційна асиметрія.
Ключові слова: інститут, інститутотворення, торгівля, мережевий рітейл, покупці, конкуренти, постачальники, ринкова влада.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
МАЗАРАКІ Анатолій,
д. е. н., професор, ректор Київського національного торговельно- економічного університету
ІНСТИТУТОТВОРЧА ФУНКЦІЯ СУЧАСНОЇ МЕРЕЖЕВОЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ
Досліджено здатність сучасного мережевого рітейлу до інститутотворення у трьох площинах: відносинах з покупцями, конкурентами та постачальниками. У межах кожної з них проаналізовано основні способи інститутотворення та їх здатність забезпечити мережам гіпер-, супермаркетів таку ринкову ситуацію, при якій вони отримують і зміцнюють своє інституційне домінування. З’ясовано, що джерелом інституційного домінування в торгівлі є інформаційна асиметрія.
Ключові слова: інститут, інститутотворення, торгівля, мережевий рітейл, покупці, конкуренти, постачальники, ринкова влада.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)