УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

on .

УДК 658.8
 
САВЧУК Анастасія,
аспірант кафедри маркетингу та реклами 
Київського національного торговельно-економічного університету
 
ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
 
Визначено етапи оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємств торгівлі, запропоновано класифікацію показників оцінки ефективності маркетингової діяльності. Розглянуто особливості використання показників під час контролю результативності та оцінювання ефективності маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі.
 
Ключові слова: маркетингова діяльність, ефективність, результативність, показники ефективності та результативності, стратегічний маркетинг.

   ПОВНИЙ ТЕКСТ ((PDF)