ФРАНЧАЙЗИНГОВІ МЕРЕЖІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
УДК 338.486.1:339.187.44
МЕЛЬНИЧЕНКО Світлана,
д. е. н., професор, проректор з наукової роботи Київського національного торговельно-економічного університету
ТКАЧУК Тетяна,
аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ФРАНЧАЙЗИНГОВІ МЕРЕЖІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Запропоновано об’єднання туристичних підприємств у франчайзингові мережі як один з ефективних механізмів розвитку туризму в Україні, досліджено дефініцію "франчайзингові мережі", визначено та обґрунтовано концепт "франчайзингова мережа туристичних підприємств", запропоновано класифікацію франчайзингових мереж туристичних підприємств.
Ключові слова: туризм, франчайзинг, франчайзингова мережа, туристична франчайзингова мережа, конкурентоспроможність, суб’єкти господарювання, бренд, договір франчайзингу.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
МЕЛЬНИЧЕНКО Світлана,
д. е. н., професор, проректор з наукової роботи Київського національного торговельно-економічного університету
ТКАЧУК Тетяна,
аспірант кафедри готельно-ресторанного бізнесу Київського національного торговельно-економічного університету
ФРАНЧАЙЗИНГОВІ МЕРЕЖІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Запропоновано об’єднання туристичних підприємств у франчайзингові мережі як один з ефективних механізмів розвитку туризму в Україні, досліджено дефініцію "франчайзингові мережі", визначено та обґрунтовано концепт "франчайзингова мережа туристичних підприємств", запропоновано класифікацію франчайзингових мереж туристичних підприємств.
Ключові слова: туризм, франчайзинг, франчайзингова мережа, туристична франчайзингова мережа, конкурентоспроможність, суб’єкти господарювання, бренд, договір франчайзингу.
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)