УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

ОСВІТА ЯК ПОСТІР РОЗВИТКУ СУТНІСНИХ СИЛ ОСОБИСТОСТІ

on .

УДК 37.015.311
 
ЛІПІН Микола,
к. філос. н., доцент кафедри філософських та соціальних наук 
Київського національного торговельно-економічного університету
 
ОСВІТА ЯК ПОСТІР РОЗВИТКУ СУТНІСНИХ СИЛ ОСОБИСТОСТІ
 
Розглянуто актуальні питання трансформації освітнього простору в умовах сучасного суспільства. Досліджено взаємозв'язок між процесом здобуття знань і становленням особистості. Доведено, що освіта поза розвитком людини пере­творюється на репродуктивне відтворення панівних принципів наявного існування, що з необхідністю призводить до розгортання владних відносин.
 
Ключові слова: освіта, влада, особистість, знання, "постіндустріальне суспільство".


  ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)