ОСВІТА ЯК ПОСТІР РОЗВИТКУ СУТНІСНИХ СИЛ ОСОБИСТОСТІ
УДК 37.015.311
ЛІПІН Микола,
к. філос. н., доцент кафедри філософських та соціальних наук Київського національного торговельно-економічного університету
ОСВІТА ЯК ПОСТІР РОЗВИТКУ СУТНІСНИХ СИЛ ОСОБИСТОСТІ
Розглянуто актуальні питання трансформації освітнього простору в умовах сучасного суспільства. Досліджено взаємозв'язок між процесом здобуття знань і становленням особистості. Доведено, що освіта поза розвитком людини перетворюється на репродуктивне відтворення панівних принципів наявного існування, що з необхідністю призводить до розгортання владних відносин.
Ключові слова: освіта, влада, особистість, знання, "постіндустріальне суспільство".
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)
ЛІПІН Микола,
к. філос. н., доцент кафедри філософських та соціальних наук Київського національного торговельно-економічного університету
ОСВІТА ЯК ПОСТІР РОЗВИТКУ СУТНІСНИХ СИЛ ОСОБИСТОСТІ
Розглянуто актуальні питання трансформації освітнього простору в умовах сучасного суспільства. Досліджено взаємозв'язок між процесом здобуття знань і становленням особистості. Доведено, що освіта поза розвитком людини перетворюється на репродуктивне відтворення панівних принципів наявного існування, що з необхідністю призводить до розгортання владних відносин.
Ключові слова: освіта, влада, особистість, знання, "постіндустріальне суспільство".
ПОВНИЙ ТЕКСТ (PDF)