СТИМУЛЮВАННЯ ПОКУПЦІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
УДК 339.138
ЮСУПОВА ОЛЬГА,
аспірант кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
СТИМУЛЮВАННЯ ПОКУПЦІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
Проаналізовано засоби стимулювання покупців, запропоновані вітчизняними і зарубіжними науковцями та спеціалістами-практиками. Існуючі класифікації доповнено та адаптовано для підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано маркетингову класифікацію супутніх торговельних послуг.
Ключові слова: стимулювання продажів, стимулювання покупців, роздрібна торгівля, знижки, супутні торговельні послуги, благодійне стимулювання продажів.
СТИМУЛЮВАННЯ ПОКУПЦІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
ЮСУПОВА ОЛЬГА,
аспірант кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ
СТИМУЛЮВАННЯ ПОКУПЦІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
Проаналізовано засоби стимулювання покупців, запропоновані вітчизняними і зарубіжними науковцями та спеціалістами-практиками. Існуючі класифікації доповнено та адаптовано для підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано маркетингову класифікацію супутніх торговельних послуг.
Ключові слова: стимулювання продажів, стимулювання покупців, роздрібна торгівля, знижки, супутні торговельні послуги, благодійне стимулювання продажів.
СТИМУЛЮВАННЯ ПОКУПЦІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ