УВАГА! Нова платформа наукового журналу «SCIENTIA FRUCTUOSA».
Перейти за посиланням -  
http://journals.knute.edu.ua/scientia-fructuosa/

МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ

on .

УДК 334.722:338.48
 
БОЙКО М.,
к. е. н., докторант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
 
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ
 
Викладено методичні основи формування туристичного бренду як важеля підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Запропоновано та аналітично опрацьовано структурно-логічну послідовність застосування методики визначення ефективності національного туристичного бренду, адаптовану за технологією "Brand efficiency".

  МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ