МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ
УДК 334.722:338.48
БОЙКО М.,
к. е. н., докторант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ
Викладено методичні основи формування туристичного бренду як важеля підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Запропоновано та аналітично опрацьовано структурно-логічну послідовність застосування методики визначення ефективності національного туристичного бренду, адаптовану за технологією "Brand efficiency".
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ
БОЙКО М.,
к. е. н., докторант кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ
Викладено методичні основи формування туристичного бренду як важеля підвищення рейтингу туристичної привабливості України. Запропоновано та аналітично опрацьовано структурно-логічну послідовність застосування методики визначення ефективності національного туристичного бренду, адаптовану за технологією "Brand efficiency".
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗРАХУНКУ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ В ТУРИЗМІ